Mittwoch, 30. Oktober 2013

Rytuał Archanioła Zadkiela z Marią Bucardi 30 stycznia 2014 księżyc w nowiu - nowy początek


Rytuał magii anielskiej Archanioła Zadkiela wspólny z Marią Bucardi


  • jeśli czujesz, że to, co robisz - to nie jest ta właściwa droga, Archanioł Zadkiel pomoże Ci ukończyć stare sprawy i otworzy nowe możliwości, podsunie nowe, odpowiednie pomysły, energie, znajomości, które poprowadzą Cię do pozytywnych zmian, szczęścia i spełnienia.

  • by uwolnić się od starych blokad i więzów, które hamują Cię w drodze do szcześcia. Usunięcie więzów które nie pozwalaja Ci w pełni cieszyć się życiem.

  • by dokonać pozytywnej zmiany w Twoim otoczeniu i z pomocą anielską otworzyć nową drogę i nowe możliwości

  • jeśli czujesz, że coś Cię blokuje, coś Ci nie odpowiada, nie chcesz żyć tak, jak do tej pory a nie wiesz jak to zmienić, jak aktywować nowe drogi i dobre energie.

  • jeśli wegetujesz w nieodpowiednim związku z nieodpowiednią osobą i czujesz brak spełnienia w miłości Zadkiel pomoże to zmienić.

  • jeśli pracujesz w zawodzie, który Ci nie odpowiada i każdy dzień jest męczarnią i brakiem satysfakcji Archanioł fioletowego promienia przyjdzie Ci z pomocą.

  • jeśli czujesz ciężar na sercu i brak szczęścia, coś Cię jakby przygniata i nie wiesz co, chcesz to zmienić - to ten rytuał jest dla Ciebie.

    Jeśli pragniesz by Anioły zaczęły działać w Twoim życiu i pomagać Ci każdego dnia, możesz aktywować ich pomoc tym rytuałem.



Bucardi_rytualy_Zadkiel81

Moi Najdrozsi, dzis niezwykle radosna wiadomosc, dla osob, ktore z utesknieniem zawsze czekaja na rytualy wspolne. Nasz niezwykly kolejny rytual bedzie mial miejsce w wyjatkowym momencie w miesiacu podwojnego nowiu ksiezyca - styczniu.

Naturalnie juz mozna zapisac sie na rytual by zarezerwowac sobie jedno z ograniczonych miejsc tutaj - http://magiczny-swiat.es24.pl/opis/4288472/rytual-archaniola-zadkiela-z-maria-bucardi-30-stycznia-2014-ksiezyc-w-nowiu-nowy-poczatek.html  Bardzo sie ciesze, ze moglam ten termin wygospodarowac by znow spotkac sie z Wami w wyjatkowym celu. Gdy sprawdzisz wymiane i ustalisz jej wysokosc - mozesz oczywiscie wyslac pieniazki w ratach juz od teraz by do stycznia uzbierala sie calosc. Z Moca Milosci i anielskich wibracji Twoja Maria Bucardi

Bucardi_rytualy_Zadkiel8


Rytuał nowego początku. Jeśli czujesz, że to, co robisz to nie jest ta właściwa droga, Archanioł Zadkiel pomoże Ci ukończyć stare sprawy i otworzy nowe możliwości, podsunie nowe odpowiednie pomysły, energie, znajomości, które poprowadzą Cię do pozytywnych zmian, szczęścia i spełnienia. Jeśli czujesz ciężar na sercu, coś Cię jakby przygniata i nie wiesz co - to ten rytuał jest dla Ciebie. Ilość miejsc ograniczona! Zadkiel_bucardi

3 Kommentare:

  1. Życie może być czasem zabawne, jedna minuta jest przyjemna, a następna jest zupełnie inna. Mój małżonek i ja żyliśmy bardzo pięknym życiem przed niespodziewanym chaosem, życiem bez skaz i nieufności, dopiero gdy mieliśmy problemy z utrzymaniem naszych dzieci, przestał płacić i znalazł przygodę na zewnątrz flirtując ze swoim małżeńskim domem, hojnie obdarzając wszystko, co wycierpieliśmy i za to co pracowaliśmy nad niepotrzebną przyjemnością czułam w sobie tę pustkę nie miałam pojęcia jak pomóc ratować mój związek z nim bo nie wracał do domu, spóźniał się, pił, palił robi różne rzeczy nigdy tego nie robiłem... Ale dzięki człowiekowi, który wniósł radość i stabilność do mojego domu, dr Egwali, człowiek dobrych uczynków, jest taki prawdziwy i uczynny, ponieważ próbowałem i zaufałem... Porozmawiaj z nim o swoich lękach i będziesz zadowolony, że to zrobiłeś. WhatsApp lub Viber +2348122948392 lub e-mailem dregwalispellbinder@gmail.com

    AntwortenLöschen
  2. Nazywam się Marrisa Lois maxwell, chcę podziękować zaklęciu Dr Eharevba za przywrócenie mojego byłego męża. Nikt nie mógł mnie wmówić, że list, który zamierzam napisać, rzeczywiście pewnego dnia zostanie napisany. Byłem największym sceptykiem na świecie. Nigdy nie wierzyłem w magiczne zaklęcia ani nic w tym rodzaju, ale wiarygodne źródło (bardzo bliski współpracownik) powiedziało mi, że Trust jest bardzo oddaną, utalentowaną i utalentowaną osobą. To była jedna z najlepszych rzeczy, jakie kiedykolwiek miałem zrobione. Moje życie miłosne było w rozsypce; Przeszłam przez dwa rozwody i byłam na krawędzi trzeciego. Po prostu nie mogłam stawić czoła kolejnemu rozwodowi i chciałam bardziej się postarać, aby nasz związek działał, ale mój mąż wydawał się nie przejmować. a on zerwał ze mną ponownie. Byłem zdezorientowany i nie mam co robić ponownie,raczej aby skontaktować się z zaklęciem Dr Eharevba. Zrobił zaklęcie miłosne, które sprawiło, że mój mąż do mnie wrócił. jesteśmy teraz bardzo zadowoleni z siebie. Zaklęcie Dr Eharevba uświadamia mu, jak bardzo się kochamy i potrzebujemy. Ten mężczyzna jest PRAWDZIWY i na dobre. Może również pomóc Ci naprawić zepsuty związek. Odzyskałam męża! To było jak cud! Nagle zapragnął iść do poradni małżeńskiej, a my radzimy sobie bardzo, bardzo dobrze w naszym życiu miłosnym. Skontaktuj się z jego adresem e-mail :hsuhshshgohzyvga@gmail.com lub WhatsApp :+2347044807887

    AntwortenLöschen
  3. Wszystko dzięki Bogu wszechmogącemu, że sprowadził Dr DAWN, aby uratować moje małżeństwo, mój mąż zaczął się dziwnie zachowywać, zdradzał i pił, robiąc różne rzeczy, próbowałam szukać pomocy w różnych miejscach, ale nic nie działało, dopóki nie spotkałam Dr DAWN, który mi pomógł i teraz moje małżeństwo jest słodkie, pełne miłości i szczęścia. Jeśli jesteś w związku małżeńskim, związku lub płodności E.T.C, skontaktuj się z dr DAWN, on na pewno ci pomoże: WhatsApp +2349046229159

    AntwortenLöschen